Friday, July 27, 2012

Syr och grejar

Det har blivit lite blandat sen sist... Jag måste helt enkelt bli bättre på att uppdatera mina projekt!! Som vanligt håller jag säkert på med minst fem olika arbeten samtidigt. Jag får så mycket idéer och det är skönt att kunna variera det man håller på med. Det här är lite av vad som blivit till: Två katter som är handdockor till barn. Den svarta måste bara få sig ett par ögon...
 Nya grytisar. Behövde uppdatera mig i köket med lite färg.
 Höst- och vårmössor till Mira. Helt suverän modell!
Sen har Mira blivit mer och mer dockmamma och hon pysslar och fixar med sina dockor. Klär på och av, borstar och bäddar. Hon älskar sina dockor hon har börjat önska lite nya kläder till dem. Då får hon välja vad och vilket tyg, och sen sitter hon med mig så länge tålamodet håller och hjälper till med nålar och annat. På återseende snart igen!

No comments: